loading...
دهکده مطالب
درحال بازسازی
سلام و درود خدمت بازدید کنندگان عزیز
با عرض پوزش سایت در حال بازسازی میباشد تا چند روز دیگه مطالب و قالب به روز میشوند
مدیریت بازدید : 128 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)

احادیث قدسی

بسم الله الرحمن الرحیم


✅خداوند متعال میفرمایند:
✅ای فرزند آدم تا چه اندازه از من شکایت می کنی ، و چقدر مرا به فراموشی می سپاری ، و چه مقدار ناسپاس من هستی ؟! با اینکه من ( اصلا ) ظلمی به بندگان نمی کنم ، و تا چه زمان نعمت مرا انکار می کنید
با اینکه روزی هر روز از جانب من برای شما می آید ، و تا چه زمان منکر خدایی و ربوبیت من هستید با اینکه پروردگاری جز من برای شما نیست ، و تا چه زمان از من روی برمی گردانید و اعراض می کنید با اینکه من با شما چنین نکرده ام.

و هر کس زکات مال خود را ندهد کتاب مرا سبک شمرده است ، و زمانیکه از وقت نماز آگاه شود ولی دست از کار خویش نکِشد پس ، از من غافل شده و زمانیکه بگوید خیر و خوبی از جانب من است و بدی از ناحیه ابلیس است ، پس خدایی و ربوبیّت مرا انکار نموده و ابلیس را شریک من قرار داده.

دانلود فایل ها و مشخصات

آیا هنوزدر کانال تلگرام سایت عضو نشدید ؟

عضویت

آیا در دریافت دچار مشکل هستید?

کاربر عزیز حتما در صورت خرابی لینک به ما اطلاع دهید

گزارش خرابی

راهای ارتباط سریع با ما در صورت نیاز لطفا فقط پیامک بزنید!

09226093112                      09384230679    

منبع: دهکده مطالب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 1,621
  • بازدید سال : 12,939
  • بازدید کلی : 123,274
  • کدهای اختصاصی